donderdag 15 april 2010

Ziekte en overdenkingen

Ik heb de goede hoop weer gevonden in de lijst. Na de inzinking van een paar dagen geleden ben ik namelijk ziek geworden. Nou is dit op zich niet iets om blij mee te zijn, maar ik droomde dat ik dood ging. (wederom niet iets om blij mee te zijn) maar het zet alles wel in perspectief. De droom kwam waarschijnlijk door de koorts. Anyhow, ik ga het gewoon doen, en niet een epic-fail laten worden. Gewoon omdat ik dat wil.

De lijst is onderweg
De lijst dan, er zijn nog wat puntjes bijgekomen, en eigenlijk wil ik er honderd rond hebben, maar heb er tot nu toe 89. Nu ik dit schrijf bedenk ik me er nog 1. Zit nu dus op 90. De laatste tien ben ik vandaag van plan te bedenken, of eigenlijk te herinneren.

"Super!"
Het valt me op in de mensen die ik spreek over dit idee, dat ik vaak dezelfde reactie krijg. "Ik weet helemaal niets voor mezelf, als ik zo'n lijst zou maken." Dat vind ik gek. Ik ben toch niet de enige die dingen uitstelt, vergeet, of gewoon niet doet? Verder vindt iedereen het wel een super-idee. Heb al een paar mensen gevonden die wel puntjes weten te bedenken, en beloven ook zo'n lijst te maken. Het is maar even afwachten of dat ook gaat gebeuren.

Regeltjes regeltjes
Over de openbaarheid het volgende. Zoals gesuggereerd werd als reactie op het vorige blog ga ik het ongeveer doen. Ik haal veel uit de reacties die bij het blog gepost worden. Zijn er voorkeuren voor welk van de dingen ik uit moet voeren? Zeg het! Dan hou ik me er zoveel mogelijk aan.
En nu ga ik het heel gevaarlijk voor mezelf maken. De volgende regel is: De lezers beslissen of ik een punt wel of niet afgewerkt heb. Ja, hoe erg ik zelf ook in discussie ga, de lezer beslist.
In het geval dat er geen lezers reageren, ga ik af op de selecte groep mensen die mij toegezegd hebben op te letten, namelijk: Malcolm (broertje), Bart (schoolgenoot), Nick (tja, wat ben je eigenlijk? kennis/koffie-verschaffer/rook-maatje/???), Finn (mede-avonturier en zoveel) en Lieke (al weet ze dat nog niet).

nog suggesties voor de laatste dingetjes? dingen die ik ooit geroepen heb? Dingen die ik voor/met/tegen/achter je ooit nog zou doen? Tell me!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten