zaterdag 17 april 2010

Triest maar blij begin.

Op het verzoek van een aantal mensen ben ik met nummer 77 begonnen. Hyves verwijderen. Na enig zoeken, en honderd keer bevestigen dat ik daadwerkelijk echt van mijn profiel af wil, is het mij gelukt. Zie hier het bewijs.

Uithoudingsvermogen
Ook ben begonnen aan punt 90 begonnen. Die gaat me zwaar vallen ben ik bang. Even voor de duidelijkheid: de regels.
Daar moet ik me nu dus aan houden. vandaag is de eerste dag, dus dat gaat nog wel. En ik ben begonnen in het tweede boek van de reeks van nummer 39. Het is nu al spannend.


2 opmerkingen:

  1. moeten wij dan nu goedkeuren dat punt 77 is voltooid? ik heb nog snel even geprobeerd 'jim van den bos' te zoeken daar en heb je niet meer gevonden. Wat mij betreft: geslaagd.

    Kun je ook op één of andere manier in de lijst aangeven wat je al voltooid hebt?

    p.s. in het bericht wat hyves gebruikt als je er van af wilt wordt voor mij wederom bevestigt dat ik daar echt niets mee te maken wil hebben..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja eigenlijk wel, in dit geval zat Lieke naast me toen ik het deed, en jij hebt het bij deze gedubbelchecked, dus dan is het goed. Ik kan t, gek genoeg, niet doorstrepen. Dus pas de kleur aan. Dat lijkt me wel duidelijk toch? (roze is zeg maar pending, lichtgrijs is gedaan en goedgekeurd.)

    en idd, dat bericht is triest.

    BeantwoordenVerwijderen