vrijdag 16 april 2010

De Lijst!

Daar is hij dan. Mijn lijst. Met angst en beven ga ik nu dan echt aan het project beginnen. De dingen op de lijst zijn zeer verschillend. Van dingen die ik echt heel erg eng vind, tot dingen die ik gewoon niet doe. Luiheid of desinteresse spelen daarbij een rol. Nu is het tijd om daar doorheen te gaan, en te kijken wat voor verhalen het oplevert. 

Jullie zijn belangrijk.
Dit is de laatste keer dat ik zo direct 'de lezer aan zal spreken. De stukken die nu op de site komen zijn verhalen van hoe ik het aangepakt heb. Wie me geholpen heeft en hoe alles gegaan is. Bij het uitvoeren van de lijst heb ik, zoals ik al een paar keer gezegd heb, hulp nodig. Ideeën zijn zeer welkom. Meningen ook. Vragen ook. Alles eigenlijk, ik ben niet zo moeilijk.

De laatste vrije avond.
Morgen gaat het van start. Ik ga van alle punten verslag uitbrengen. soms ondersteunt met foto´s, en soms met filmpjes. Verder weet ik niet veel te vermelden. alles heb ik al gezegd. Het komt er alleen nog maar op neer dat ik het moet gaan doen. Vanaf morgen. Nu nog even ontspannen.

2 opmerkingen:

  1. HEY!!!! goed begonnen! nu doorzetten he! en als we je kunnen helpen, dan moet je maar roepen. en voor punt 22 verwijs ik je graag door naar http://defencedefumer.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er goed uit jimmy. Ik zou beginnen met 77, dat lijkt me hoog tijd inmiddels en zou niet zo veel moeite moeten kosten. Nummer 99 doe ik graag met je mee en op avontuur moeten we ook zeker weer doen.

    één advies; doe niet alle kleine dingetjes nu snel meteen, bewaar er ook een paar voor later, dat je dan ook nog iets makkelijks hebt om af te strepen ;)

    BeantwoordenVerwijderen