maandag 19 april 2010

Ziekte deel 2

Met zweet op mijn voorhoofd typ ik dit dan eindelijk. Het is waar, ik heb al een paar dagen niets laten horen, dat komt vooral omdat ik tijdens mijn werk zaterdag besloot naar huis te gaan, en die nacht voor de tweede keer in een week met koorts ging slapen. Het ziek zijn is niet leuk, en deze keer heb ik niets gedroomd, maar het heeft wel andere voordelen.

Doordat ik ziek was, en vooral keelpijn had, ben ik stiekem, enigszins zonder het te willen, begonnen aan puntje 22. Minder roken. Gisteren zat ik op 3, en vandaag op 6. Ik ben van plan er zes per dag te roken. Dat is drastisch minder dan het pakje per dag waar ik eerst aan zat. Ook ben ik aardig opgeschoten met punt 39 (John Grishams uitlezen) en 21 (FF13 trophies halen). Dagen op bed liggen geeft je tijd, een hoop tijd om je te vervelen. 

Morgen ga ik naar school, want ik loop dus nu al achter met puntje 32 (Schoolwerk bijhouden). Tijd om dan weer met nieuwe energie aan de slag te gaan. En hopen dat ik genoeg rust kan vinden de komende tijd om punt 22 en 90 vol te houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten